administracja nieruchomościami

Biuro firmy z branży, jaką jest zarządzanie nieruchomościami

Jeśli już zdobyliśmy niezbędne licencje i pozwolenia, a następnie otworzyliśmy firmę zajmującą się takimi usługami jak administrowanie nieruchomościami, warto skupić się na naszym biurze, które powinno być naszą wizytówką i jednocześnie miejscem, w którym każdy potencjalny klient będzie mógł rozwiać wszystkie swoje wątpliwości oraz w którym będziemy mogli przeprowadzać różnego rodzaju spotkania i podpisywać wszelkie niezbędne w tej branży umowy dotyczące nieruchomości oraz pokrewnych im działań, takich jak zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi i inne formy usług, jakie niesie ze sobą administracja nieruchomościami.

Administracja nieruchomościami – zadania

Każde takie biuro powinno być urządzone schludnie i jednocześnie oferować szereg wygód dla klienta – na przykład komfortowe kanapy, obsługę z kawą i słodyczami bądź ciastkami, o wodzie lub innych napojach nie wspominając. W branży, jaką jest administracja nieruchomościami, często pierwsze wrażenie jest najistotniejszym czynnikiem, cementującym wielokrotnie nawet najbardziej skomplikowane umowy i inne kontrakty. Nie bez znaczenia jest też dobór odpowiedniej sekretarki – oczywiście wydawałoby się, że w dobie równości płci nie powinienadministracja nieruchomościami pojawiać się taki problem, jednak większość ludzi nadal jest przyzwyczajona do ładnych kobiet na takich stanowiska i zatrudnienie takowej z pewnością nam nie zaszkodzi, a na pewno w wielu przypadkach opłaci się. Rynek nieruchomości jest potężny i często jeśli nie odbierzemy za pierwszym razem telefonu, to po oddzwonieniu do potencjalnego klienta może nas spotkać bardzo przykra niespodzianka w postaci tego, że zdążył on już skorzystać z usług innej firmy, która również posiada w swojej ofercie na przykład zarządzanie nieruchomościami. Dlatego – o ile nas oczywiście na to stać – najlepiej nie zarządzać taką firmą samemu ani nawet z sekretarką, która też musi iść do domu – idealnym i względnie tanim rozwiązaniem jest na przykład zatrudnienie stróża lub ochroniarza, który popołudniami i w nocy będzie także odbierał za nas telefony.