Zamówienie szafy biurowej do działu księgowości

Kiedy szukali pracownika do sekretariatu, to od razu się zgłosiłam. Pracowałam w dziale handlowym i nie szło mi za dobrze. Praca sekretarki zdecydowanie bardziej mi odpowiadała. Na rozmowie doskonale sobie poradziłam i szef firmy dał mi szansę, którą zamierzałam wykorzystać.

Wybór najlepszej szafy biurowej w sprawdzonym sklepie

szafa biurowaDo moich obowiązków należało dość dużo spraw, ale znalazłam świetny system, który wszystko mi usprawnił. Dodatkowo odpowiadałam za zamówienia, które składali u mnie kierownicy wszystkich działów. Najbardziej lubiłam Marysię, która była główną księgową, bo zawsze była dla mnie uprzejma. To właśnie ona przyszła do mnie z największym zamówieniem. W dziale księgowości potrzebna była szafa biurowa na faktury, bo już nie było miejsca. Marysia oczywiście była przygotowana i powiedziała mi jakiej szafy potrzebuje. Podała wymiary i informacje co do pojemności szuflad. Znałam jeden sprawdzony sklep z meblami biurowymi i tam właśnie postanowiłam dokonać zamówienia. Chciałam wybrać najlepszą szafę do działu księgowego, która naturalnie była tania. Stało przede mną spore wyzwanie, ale zakupy w sprawdzonym sklepie dawały mi gwarancję sukcesu. Wybrałam szafę biurową, która idealnie nadawała się do dokumentów. Były w niej bardzo pojemne szuflady, które idealnie nadawały się na segregatory z dokumentami. Szafa została dostarczona już następnego dnia. Marysia była zachwycona jak ją zobaczyła i pogratulowała mi idealnego wyboru.

Dostałam umowę na czas nieokreślony po trzech miesiącach, ponieważ wszyscy byli zadowoleni z mojej pracy. Radziłam sobie świetnie i nic nie sprawiało mi trudności. Marysia popierała mnie przez cały czas i to ona naciskała na szefa, żeby dał mi tę umowę. Szef jej posłuchał, bo jej również ufał.