Każda okazja jest dobra na zorganizowanie imprezy firmowej, awans, osiągniecie wspólnego sukcesu, rocznica istnienia firmy. W wielu firmach sama kadra kierownicza zachęca zespół do zabawy i integracji. Uczestnicy takiego spotkania mają szanse się lepiej poznać w mniej stresujących warunkach.
Impreza firmowa to dość specyficzny rodzaj imprez
Są też minusy imprez firmowych. Atmosfera beztroskiej zabawy szybko się wszystkim udziela i następuje wszechobecne rozluźnienie. Jak uniknąć takich sytuacji? Nie przesadzaj z alkoholem, pamiętajmy szef nas obserwuje. Warto zachować umiar, panujmy nad sytuacją. Przede wszystkim nie pijemy alkoholu na pusty żołądek- koniecznie zjedz coś ciepłego. Pamiętaj po nadmiarze alkoholu człowiek nie posiada żadnych hamulców, nie plotkujmy, nie narzekajmy, możemy ściągnąć na siebie wiele kłopotów. Obowiązuje zasada ograniczonego zaufania. Nigdy tak naprawdę nie wiemy kto nas słucha i z kim mamy do czynienia. Nie wspominajmy o problemach domowych o planach na przyszłość, nie wdawajmy się w dyskusje na tematy kontrowersyjne dotyczące Religi i polityki, można zrazić do siebie pewne osoby.
Uważaj na to co mówisz, część informacji może zostać wykorzystana przeciwko Tobie przez szefostwo. I najważniejsze nie rozmawiaj z szefem o awansie i podwyżce.
Błędy przy organizacji imprezy okolicznościowej. Podstawowym i poważnym błędem najczęściej popełnianym jest zła organizacja a nawet często jej brak. Nie zaplanowanie harmonogramu i szczegółów imprezy może skończyć się totalną porażką tak jak i ślub w plenerze łatwo zepsuć. Wydaje się że nie ma nic prostszego niż zaplanowanie i realizacja imprezy okolicznościowej, nic mylnego. Zrobienie idealnego spotkania grupy ludzi wymaga przemyślenia wielu szczegółów, które mają znaczący wpływ na końcowy efekt.Najtrudniejszym przedsięwzięciem jest organizacja wesela.
Szereg formalności, dobór odpowiedniego zespołu, wybranie menu, wystrój – to tylko mała część. Należy wziąć pod uwagę, że taką uroczystość planujemy kilka miesięcy wstecz. Wszystko musi być dograne. Należy podzielić zadania do wykonania i pilnować ustalonych terminów.